VELIKO OKTOBRSKO ZNIŽANJE!
Super popusti do -80% in ekspres dostava.
Več o ponudbi >>>
Cart0Item(s)

V košarici ni nobenega izdelka.

Brezplačno svetovanje
Ogled izbranih vzorcev
Možnost izrisov prostorov

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogosta vprašanja

Ali imate razstavni salon oziroma trgovino?

Našim kupcem želimo ponuditi čim boljše cene artiklov in storitev zato smo se odločili, da razstavnega salona nimamo. Za vse artikle pa omogočamo možnost vračila v roku 14 dni po prejemu izdelka in cenovno ugodno dostavo po celotni Sloveniji. Določene artikle je mogoče videti pri naših dobaviteljih. Za konkretno poizvedbo nam pošljite mail na prodaja@salonpohistva.si ali nas pokličite na 070 458 517.

Ali lahko izvedem nakup tudi preko telefona?

Nakup lahko tudi izvedete preko telefona ali elektronske pošte. Če pri nakupu potrebujete dodatno pomoč nas pokličite na 070 458 517 in vam bomo pomagali oddati naročilo preko spleta.

Ali lahko naročeni izdelek vrnem ?

Seveda lahko izdelek vrnete. V roku 14 dni od prevzema blaga nam morate sporočiti vašo odločitev, da odstopate od pogodbe. O nameravanem vračilu nas prosim obvestite na e-mail prodaja@salonpohistva.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.

Ali dostavljate izdelke po celotni Sloveniji?

Vse izdelke iz naše ponudbe dostavljamo na področju celotne Slovenije. Strošek je enoten ne glede na naslov prejemnika.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave znaša od 3,79 EUR do največ 9,79 EUR za celotno naročilo neglede na naslov prejemnika. Strošek dostave se zaračunava glede na skupno težo naročenih izdelkov na enem naročilu in je enoten za celotno področje Republike Slovenije. Strošek dostave je prikazan ob samem izdelku, kakor tudi v košarici. V kolikor naročilo presega 500 EUR pa je dostava brezplačna. Prav tako je dostava brezplačna za izdelke, ki imajo oznako »Brezplačna dostava«.

Ali lahko izdelke prevzamem osebno?

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu Furnitura d.o.o., Beograjska cesta 16, 1000 Ljubljana , vendar je potrebno predhodno oddati naročilo v spletni trgovini. Prevzem je mogoč med ponedeljekom in četrtkom med 8:00 in 16:00h in v petek med 8:00 in 15:00h.

Ali cene vsebuje DDV?

Vse cene na spletni strani vsebujejo DDV.

Kako lahko plačam?

Za plačilo imate naslednje možnosti:

  • Z gotovino ob prevzemu oziroma dostavi do vrednosti 500 EUR.
  • Po predračunu
  • S kreditno ali plačilno kartico Masetro, Mastercard, Visa, American Express ali Diners
  • Obročno s kreditno kartico American Express ali Diners
  • S sklenitvijo hitrega kredita 1,2,3 v naši poslovalnici, Furnitura d.o.o., Letališka cesta 32 J, 1000 Ljubljana

Ne vem, ali sem oddal/a naročilo? Kje lahko to preverim?

Po uspešno oddanem naročilu ti pošljem povratni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto, v njem boš prejel/a številko naročila, seznam proizvodov, ki si jih naročil/a in končno ceno tvojega naročila.

Kakšen je rok dostave?

V ponudbi imamo izdelke z različnimi dobavnimi roki, zato smo informativni rok dostave zapisali poleg vsakega izdelka. Ko boste oddali naročilo boste najkasneje v roku enega delovnega dne prejeli potrditev naročila, kjer bo naveden rok dostave za vaše naročilo

Kdaj bo naročeno blago tudi dostavljeno?

Naročeno blago bo dostavljeno v roku, ki vam ga sporočimo v elektronski pošti s potrdilom naročila. Informativni rok dostave je zapisan poleg vsakega izdelka . Ko bo vaše naročilo predano v dostavo boste prejeli tudi klic dostavne službe , s katero se dogovorite za bolj točen termin dostave.

Kaj če me v času dostave ne bo doma ?

Dostavna služba vsaj en dan pred dostavo kontaktira, da se dogovorite za ustrezen termin dostave. V kolikor vas ne bo doma, vas bo dostavna služba ponovno kontaktirala, da se dogovorite za ustrezen termin dostave.

Prejel sem poškodovan artikel kaj sedaj?

Predlagamo, da takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poškodovanega blaga je potrebno skupaj z dostavljalcem podpisati reklamacijski zapisnik oz zapisnik o poškodovani pošiljki. V kolikor se poškodba ugotovi kasneje nam to informacijo posredujte na email prodaja@salonpohistva.si skupaj z slikovnim gradivom poškodbe in embalaže. Pomembno je, da origanalne embalaže ne zavržete.

Med pogostimi vprašanji ni odgovora na vprašanje, ki te zanima?
Ni problema! Kontaktiraj nas na prodaja@salonpohistva.si in z veseljem bomo odgovorili na vsa tvoja vprašanja.