Spodaj navedeni Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo pogoje nakupa in prodaje in nudijo odgovore na vprašanja, ki so pomembna za kupca in za delovanje spletne trgovine www.salonpohistva.si.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.salonpohistva.si in z opravljenim nakupom izrazite strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja.
Spletno trgovino www.salonpohistva.si upravlja podjetje Furnitura d.o.o., ki si pridružuje pravico spremembe Splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine www.salonpohistva.si.
Splošni pogoji so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in na podlagi priporočil GZS.
FURNITURA, spletna trgovina d.o.o.
Skrajšan naziv: FURNITURA d.o.o.
Letališka cesta 32 J
1000 Ljubljana , Slovenija
ID za DDV: SI71233741
Telefonska številka: +386 (0)1 500 51 94
Mobilna številka: +386 (0)70 458 517
E-mail: prodaja@salonpohistva.si
Matična številka: 3727556000
Osnovni kapital: 23.500 EUR
Vpisano v sodni register dne 26.4.2010, SRG 2010/14651
TRR: SI56 1010 0005 3016 897 pri Banka Koper d.d.
Upravitelj spletne trgovine www.salonpohistva.si, Furnitura d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne trgovine www.salonpohistva.si.
Kupec lahko opravi nakup v spletni trgovini www.salonpohistva.si brez registracije kot gost. Vsak obiskovalec spletne strani pa lahko opravi registracijo in s tem postane tudi uporabnik spletne trgovine www.salonpohistva.si. Registracija v sistem ni pogoj za nakup na spletni stran.
Registracija je možna s klikom na razdelek “Prijava” ali pa na “Blagajni” pred zaključkom nakupa. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte. Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. V kolikor želi uporabnik spremeniti geslo ali ga je pozabil, to uredi preko spletne strani.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
V kolikor ima kupec oziroma uporabnik spletne trgovine glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na ponudnika preko elektronskega naslova: prodaja@salonpohistva.si in telefonske številke 070 458 517 v delovnem času prodajne pisarne.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroška dostave.
Za vsak izdelek na spletni strani je prikazana spletna cena, ki je večje velikosti v barvi magenta, ter redna cena, ki je na izdelku prečrtana, ki velja za nakup v showroomu.
Spletna cena je cena po kateri so izdelki na voljo ekskluzivno kupcem spletne trgovine www.salonpohistva.si. Ponudbe v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je nepreklicno sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru neažurirane cene ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Redna cena prikazuje ceno, ki velja za nakup v naši poslovalnici/showroomu, mimo spletne košarice in je praviloma višja od spletne cene.
Kupec izbere želen izdelek s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. To dejanje kupca preseli na stran »Košarica«, kjer lahko s spremembo števila v polju “Količina” spremeni število kosov posameznega izdelka, ki bi ga rad naročil (informacije v »Košarici« se osvežijo s klikom na gumb »Posodobi košarico«).
Klik na gumb »Oddaj naročilo« kupca preseli na stran »Blagajna«. Kupec lahko nakup opravi kot gost ali pa ustvari svoj uporabniški račun. V kolikor ima kupec ustvarjen uporabniški račun, se vanj prijavi s klikom na »Ste že nakupovali pri nas? Prijavite se«. Za uspešno oddajo naročila kupec vpiše vse potrebne podatke, oziroma se z vpisom v uporabniški račun, podatki samodejno izpišejo. Podatki, ki so potrebni za oddajo naročila so: podatki o kupcu, način dostave, način plačila in način dostave.
Kupec lahko vsebino svoje košarice pregleda v razdelku »Pregled nakupa«. Kupec naročilo zaključi s klikom na gumb »Potrdi in oddaj naročilo«. S klikom na ta gumb se kupec strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in potrdi obveznost plačila.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
V kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu bo ponudnik kupcu najkasneje naslednji delovni dan po elektronski pošti poslal predračun. Naročilo bo šlo v nadaljnjo obdelavo šele ob zaznavi plačila. V kolikor se kupec odloči za spletni kredit Leanpay bo šlo naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko je nakup oziroma transakcija potrjena s strani Leanpay-a. Verifikacija kupca v sistemu Leanpay, če je potrebna, se izvede po potrditvi naročila.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave (več o tem v razdelku Dostava in dobavni roki). Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
V kolikor se uporabnik odloči za dostavo naročenega blaga na izbrani naslov, ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Če ste se odločili za možnost osebnega prevzema naročenega blaga vas v tem elektronskem sporočilu obvestimo, da je naročeno blago nared za osebni prevzem.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko maila na naslov prodaja@salonpohistva.si. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen mail naslov potrošnika.
V kolikor se izkaže, da je izdelek nedobavljiv, ker ga ni več na zalogi, ni več na voljo ali zaradi napake na spletni strani, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali po telefonu v najkrajšem možnem času. V kolikor prejmemo vaše plačilo pred potrditvijo naročila, vaše naročilo ne bo potrjeno, plačan znesek pa vrnjen na vaš račun ali kartico v najkrajšem možnem času.
Spletna trgovina www.salonpohistva.si omogoča naslednje oblike plačevanja:
1STAVNO (obroki pri roki)
1STAVNO omogoča da si kupec nakup porazdeli na do 84 obrokov brez pologa s sklenitvijo preko spleta ali na prodajnem mestu in je na voljo komitentom vseh bank. Več o obročnem plačevanju 1STAVNO si preberite tukaj.
Svoj limit lahko izračunata tukaj.
LeanPay obročno plačevanje v trenutku
LeanPay je inovativen način obročnega nakupovanja, ki ne zahteva obiska banke in ne potrebuje odvečne papirologije. Odobren v trenutku, v poslovalnici ali na spletu.
Več o Leanpay obročnem plačilu si preberite tukaj.
Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatki o plačilni kartici vnašajo izključno na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjen na varne spletne strani, ki jih upravljata procesni center Activa in Banka Koper, s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.
Novost predstavljata storitvi varnega spletnega plačevanja Verified by Visa in MasterCard SecureCode, ki omogočata, da lahko z uporabo vaše plačilne kartice vsak spletni nakup dodatno zaščiti ter z uporabo varnostnih protokolov sistema 3DSecure. V Sloveniji so storitvi Verified by Visa in Mastercard SecureCode podprle vse banke sistema Activa pa tudi nekatere druge slovenske banke.
Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno poslovanje, neodvisno od vrste kartice.
Trudimo se da so izdelki naročeni v spletni trgovini www.salonpohistva.si dobavljeni v najkrajšem možnem času. Dostavo opravljamo po celotnem območju Republike Slovenije. Na izrecno željo naročnika lahko preverimo tudi možnost in stroške dostav v druge države. Skupaj z dobavitelji in našimi logističnimi partnerji si prizadevamo, da bi bili naročeni izdelki dobavljeni na najbolj optimalen način. Za dostavo paketov skrbijo naši pogodbeni partnerji Intereuropa in DPD. Dostava se vrši praviloma v dopoldanskem času oziroma najkasneje do 15h. Del dostav opravimo tudi v sodelovanju z dobavitelji ali sami.
Dostava izdelkov se vrši do vhoda v stanovanjski objekt (vhod bloka, stanovanjske hiše ipd.) Dostop do vhoda mora biti prost, sicer se dostava izvede do najbližje točke, dostopne z dostavnim vozilom. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno in je ne nudimo. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč.
Svetujemo, da takoj ob dostavi, še ob prisotnosti dostavljavca, preverite blago. V primeru poškodovanega blaga je potrebno skupaj z dostavljavcem podpisati reklamacijski zapisnik oziroma zapisnik o poškodovani pošiljki. Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Več o postopku reklamacij in poškodbah tukaj.
S podpisom dobavnice kupec potrdi prevzem blaga brez fizičnih poškodb in v predvideni količini. Po podpisu dobavnice kasnejših reklamacij zaradi poškodb med pošiljanjem ne moremo sprejeti.
Neizvršena dostava: Če kupec (ali prejemnik, ki je naveden v naročilu) ob dostavi ni na navedenem naslovu, ga bo dostavna služba kontaktirala glede ponovne dostave brez doplačila. Vsak nadaljnji poskus dostave se zaračuna v višini 50% zaračunane cene dostave, oziroma v višini 10 EUR za naročila z brezplačno dostavo.
Strošek dostave je naveden v objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje na blagajni, če kupec izbere dostavo. Strošek dostave za Slovenijo znaša od 3,79 EUR do 9,79 EUR.
Strošek dostave se zaračunava glede na skupno težo naročenih izdelkov na enem naročilu in glede na državo dostave. Stroški dostave znotraj Slovenije so enotni ne glede na kraj. V primeru, da je volumenska teža večja od dejanske, se zaračuna volumenska teža. Volumenska teža se preračunava po faktorju 1 m3 = 200 kg. V nekaterih primerih (primer vzmetnice) je obračunska teža nekoliko nižja od dejanske teže naročila. Dejanski strošek dostave lahko pred oddajo naročila preverite na blagajni pred zaključkom nakupa.
Dostava naročenega blaga je brezplačna pri naročilih v skupni vrednosti 500 EUR ali več.
Spletna trgovina www.salonpohistva.si vam omogoča da so vam naročeni izdelki dostavljeni na naslove, ki niso identični vašemu domačemu naslovu. Tako vam lahko naročeno blago dostavimo npr. na vikend ali v službo. Alternativne naslove lahko nastavite v vašem osebnem računu pod rubriko Upravljanje z naslovi. Med različnimi naslovi za dostavo lahko izbirate na »Blagajni« v koraku »Informacije o dostavi« oz. če alternativnega naslova še nimate ustvarjenega le-tega na tej točki ustvarite.
Predvideni rok dostave je naveden ob vsakem izdelku posamezno.
Dobavni roki navedeni na straneh izdelkov so informativni in izražajo okviren čas v katerem so izdelki dobavljeni iz strani naših dobaviteljev in nato odpremljeni h končnemu kupcu. O predvidenem dobavnem roku je kupec obveščen ob potrditvi naročila s strani ponudnika v elektronskem sporočilu Naročilo potrjeno. Izdelki, ki so označeni z oznako »Ekspresna dostava« gredo na pot običajno še isti dan oziroma naslednji delovni dan.
Ob hkratnem naročilu večjega števila izdelkov, ki imajo različne dobavne roke, velja za celotno naročilo najdaljši dobavni rok. Na svojo željo lahko kupec zaprosi za odpremo naročila v več pošiljkah. V tem primeru si pridružujemo pravico do obračunavanja dodatnega stroška dostave.
Dobavni rok je rok, v katerem bo naročilo kupca odpremljeno iz našega skladišča, in ne vključuje tranzitnega časa, ki je predmet dostavne službe. Dostavne službe naročilo dostavijo praviloma v roku 1-2 delovnih dni po odpremi iz našega skladišča.
Izdelke, kupljene v spletni trgovini www.salonpohistva.si, lahko brez dodatnih stroškov prevzamete tudi osebno v skladišču upravitelja spletne trgovine www.salonpohistva.si, podjetja Furnitura d.o.o., na naslovu Beograjska ulica 16, 1000 Ljubljana od ponedeljka do petka, v delovnem času skladišča. Naročeno blago lahko prevzamete šele takrat, ko je le-to pripravljeno za prevzem, o čemer boste obveščeni preko elektronske pošte.
Ko naročilo kupca v celoti sprejmemo v naše skladišče, ga nato v roku, ki smo ga potrdili, pošljemo do kupca. Če kupec naročila ne more sprejeti v obdobju, ki smo ga potrdili, ga lahko brezplačno skladiščimo še dodatnih 30 koledarskih dni. V kolikor stranka po tem obdobju naročila še vedno ne more sprejeti, bomo primorani kupcu zaračunati stroške skladiščenja. Strošek skladiščenja znaša 5 EUR/teden za eno paletno mesto. Cena vključuje DDV.
V primeru zamika dostave oz. osebnega prevzema na željo stranke, je naročilo potrebno v celoti plačati pred iztekom zamaknjenega roka dobave z nakazilom na naš transakcijski račun. Strošek skladiščenja se poravna pred dostavo/prevzemom.
Slike izdelkov so lahko samo simbolične in lahko odstopajo od dejanskega stanja. V izogib nevšečnostim vam predlagamo, da izdelke pred sestavljanjem temeljito preverite ali se skladajo z vašimi pričakovanji.
Upoštevajte, da na prikaz barve izdelka vpliva tudi zaslon vaše naprave. Slike in opisi proizvoda so pridobljeni s strani proizvajalca in/ali dobavitelja. V spletni trgovini www.salonpohistva.si se trudimo kar najbolj natančno opisati izdelek in njegove lastnosti. Pridržujemo si pravico do napak v opisih in slikah izdelkov.
V izogib nevšečnostim predlagamo, da pred sestavo izdelka preverite, če izdelek izpolnjuje vaša pričakovanja. V fazi nakupa se lahko o izdelku posvetujete z našimi svetovalci.
Z ocenami zadovoljstva naše spletne trgovine in izdelkov želimo uporabnikom omogočiti kakovostno in celovito nakupovalno izkušnjo. Oceno zadovoljstva spletne trgovine ter izdelkov lahko oddajo vsi uporabniki in obiskovalci, ki so opravili nakup, z imenom, vzdevkom ali anonimno.
Kupci deset (10) dni po zaključenem nakupu na elektronski naslov prejmejo vabilo k ocenjevanju zadovoljstva. S prejemanjem sporočila se strinjajo s podano kljukico ob oddaji naročila. V prejetem sporočilu se lahko od tovrstnih sporočil tudi odjavijo ali za odjavo pišejo na prodaja@salonpohistva.si. Kupci in obiskovalci lahko oceno oddajo tudi direktno na spletni strani www.salonpohistva.si.
Vsaka oddana ocena zadovoljstva s spletno trgovino ali izdelkom mora ustrezati kriterijem za objavo, in sicer se v slednji ne sme uporabljati žaljivega govora, omenjati in primerjati storitev / izdelkov drugih trgovcev. Ocena ostalim uporabnikom in uporabnicam omogoča dodatno dimenzijo poznavanja prednosti in slabosti, bodisi spletne trgovine ali izdelka. Spletna trgovina www.salonpohistva.si si pridržuje pravico do pregleda vseh ocen in presodi, katere ustrezajo kriterijem za objavo.
Avtor določene ocene zadovoljstva trgovine ali izdelka z oddajo izjavlja, da je lastnik podanega zadovoljstva in se strinja, da lahko mnenje uporabimo v morebitne promocijske namene v sklopu oglaševalskih aktivnosti, v raznih oblikah in medijih.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ima potrošnik pri pogodbah sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti najkasneje v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec obvesti prodajalca o nameravanem vračilu preko elektronske pošte prodaja@salonpohistva.si s pomočjo izpolnjenega obrazca, ki se nahaja tukaj.
Predlagamo, da kupec blago vrne nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo lahko kupec opravi sam ali preko dostavne službe. Za pomoč pri organizaciji vračila nas lahko kontaktirate na mail prodaja@salonpohistva.si in vračilo organiziramo mi. V tem primeru strošek vračila prodajalec sporoči kupcu preko elektronske pošte v potrditev preden je vračilo organizirano. Vrnjena kupnina je nato zmanjšana za strošek vračila oziroma lahko kupec ta strošek poravna dostavni službi.
O točnem dnevu in uri prevzem je kupec obveščen s strani dostavne službe.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
Predlagamo, da blago pred montiranjem pregledate in ugotovite ali vam dejansko ustreza. V kolikor boste blago montirali in se kasneje odločili za vračilo, bomo zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Prav tako kupcem svetujemo, da blago vračajo v originalni embalaži in nepoškodovano, saj bomo v primeru ugotovitve zmanjšanje vrednosti blaga zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga.
Našim strankam ponujamo, da v spletni trgovini www.salonpohistva.si brezskrbno in brez časovnega pritiska nakupujete, saj imate možnost vračila ali zamenjave vseh izdelkov kupljenih v naši trgovini vse do 365 dni od prejema izdelka. Storitev »Vračilo v roku 365 dni« velja tudi, ko za vračilo ali zamenjavo izdelka zamudite 14 dnevni rok za obvestilo, kot to veleva Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Pogoji za uveljavljanje storitve »Vračilo v roku 365 dni«:
Kupnine za opravljene storitve (dostava, vnos, montaža, skladiščenje blaga) ne vračamo.
Storitev ne velja za izdelke pripravljene po naročilu in specifikaciji kupca.
Na elektronski naslov prodaja@salonpohistva.si nam pošljite zahtevek za vračilo ali zamenjavo*, katerega bomo pregledali in vam pisno odobrili. V zahtevek vključite kopijo računa, številko naročila ali drug dokaz o opravljenem nakupu.
Denar prejmete najkasneje v roku 14 dni od prejema blaga v naše skladišče.
V kolikor izpolnjujete zgornje pogoje ter se z njimi strinjate, lahko izdelek vrnete v naše skladišče: Furnitura d.o.o., Beograjska ulica 16, 1000 Ljubljana.
Vračilo izdelkov lahko organiziramo tudi mi. V tem primeru nam to napišite v zahtevek za vračilo. V potrditvenem mailu vam bomo tudi sporočili strošek vračila, ki ga plača kupec.
*V izogib nepotrebnim stroškom pošiljanja zaradi zavrnitve izdelka, nam na elektronski naslov predhodno pošljete slikovno gradivo (embalaže in izdelka). Slike bomo pregledali in vam sporočili odgovor, ali je izdelek primeren za vračilo.
Pomembno - v kolikor izdelek vračate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), glejte poglavje >>Vračilo blaga – odstop od pogodbe<<.
V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca podana ob prejemu blaga in narejen zapisnik z dostavljavcem/dostavno službo. Reklamacijo lahko poda dostavni službi ali prodajalcu.
Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri prodajalcu v roku 7ih dni od datuma prejema. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Škodo je potrebno prijaviti v roku 7-ih dni od datuma prejema na e-naslov prodaja@salonpohistva.si.
Ob prijavi škode nam posredujte slike:
V zahtevek vključite tudi kopijo računa, številko naročila ali drug dokaz o opravljenem nakupu.
Po prejemu vašega zahtevka, vas bomo kontaktirali in se dogovorili glede rešitve.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti za vsak kupljen izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh (2) letih od dobave blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja zahtevek za primer neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh (2) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik obvesti prodajalca www.salonpohistva.si o obstoju neskladnosti preko elektronskega naslova prodaja@salonpohistva.si. V zahtevek je potrebno vključiti:
Če je potrebno, potrošnik prodajalcu omogoči, da izdelek pregleda. Potrošnik mora jamčevalni zahtevek poslati v zgoraj navedenih rokih.
Po prejemu vašega zahtevka, vas bomo kontaktirali in obvestili o reševanju zahtevka.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih (8) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Breme dokazovanja obstoja neskladnosti po preteku enega (1) leta od izročitve je na strani potrošnika.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Prodajalec mora neskladnost odpraviti v roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno in brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Rok se lahko podaljša še za 15 dni. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo blaga v času vzpostavitve skladnosti oziroma zamenjavo.
Če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Izjava za odstop od prodajne pogodbe v primeru neskladja se nahaja tukaj.
Pravice potrošnika prenehajo v dveh (2) letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 130/22).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Omenjeni rok se lahko podaljša, a vendar za največ 15 dni.
Za uveljavljanje garancije potrošnik pošlje zahtevek na elektronski naslov prodaja@salonpohistva.si. V zahtevek vključite kopijo računa, številko naročila, kopijo garancijskega lista in serijske številke izdelka.
Če proizvajalec v omenjenem roku od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
Furnitura d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 070 458 517, ali po elektronski pošti na prodaja@salonpohistva.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@salonpohistva.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Furnitura d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Furnitura d.o.o. si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Podjetje Furnitura d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Furnitura d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).
Spletna stran www.salonpohistva.si za svoje delovanje uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki se naložijo na uporabnikov računalnik in so potrebne za pravilno delovanje spletne strani ter boljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotkih in varovanju osebnih podatkov je na voljo tukaj.
V skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah se ob prvem obisku na uporabnikov računalnik naložijo le piškotki, ki so nujni za delovanje spleten strani. Spletna stran www.salonpohistva.si uporablja le piškotke, ki so nujni za delovanje spletne strani.
Spletna trgovina www.salonpohistva.si in vsi podatki, slike in grafike prikazane na spletni strani so last podjetja Furnitura d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last.
Podjetje Furnitura d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Spremembe začnejo veljati takoj po objavi pogojev.