Najprej poiščite prostor ali pa vsaj kotiček v svojem domu, ki bi bil lahko najprimernejši za domačo pisarno. Pri tem upoštevajte količino naravne svetlobe, ki je za delo izjemno pomembna, raven hrupa in seveda dejstvo, da vam preurejanje prostora ne bo vzelo veliko časa. Ne pozabite, gre za izredne razmere, zato je potrebno delovati hitro in učinkovito!

Ali se nakup pisarniške opreme v izrednih razmerah splača?

Na podlagi tega, koliko časa boste preživeli v domači pisarni, se odločite, koliko in katero pisarniško opremo boste potrebovali. Če boste delo na domu opravljali preko celega dne, potem običajen kuhinjski stol pač ne bo dovolj, pa tudi če gre samo za izhod v sili. Zavedati se morate, da je kljub temu, da gre za izredne razmere, potrebno izbrati takšno pisarniško opremo, zaradi katere ne boste po končanem delu čutili bolečin v hrbtenici, vratu ali karpalnem kanalu.

 


Če za vašo zasilno domačo pisarno nimate primerne pisarniške opreme, potem z nakupom nikar ne odlašajte, saj ima pomemben učinek na vaše zdravje, pa tudi če boste delali na domu le mesec dni ali dva. V takšnih razmerah so sicer trgovine s pohištvom običajno zaprte, toda še vedno vam je na voljo spletni nakup, kjer lahko izberete pisarniško pohištvo, ki ga nujno potrebujete.

Pisarniško pohištvo, s katerim bo delo na domu v izrednih razmerah potekalo najučinkoviteje

Kadar gre za rešitev na hitro, je najpomembneje to, da boste za svoje delo na domu svojo domačo pisarno opremili čim bolj praktično, enostavno in čim hitreje:

Pisalna miza naj bo prilagojena naravi vašega dela in z njeno velikostjo ne pretiravajte, če je vaša domača pisarna majhna. Zavedajte se, da morate imeti dovolj prostora za gibanja, a hkrati tudi dovolj odlagalne površine.



Pisarniški stoli se danes med seboj zelo razlikujejo, tako v dizajnu, udobju kot tudi v cenah. Glede na to, da boste na njem presedeli 8 ur ali več, je pomembno, da izberete udobnega in tudi primerno velikega. Če se le da, izberite ergonomski stol, pri katerem si lahko individualno prilagajte višino sedalnega dela.

• Kadar gre za izredne razmere, običajno ne veste, koliko časa bodo trajale. Zato je potrebno v domači pisarni poskrbeti tudi za prostor za shranjevanje, saj si boste lahko le na ta način delo primerno organizirali. Pri ureditvi tako ne pozabite tudi na omare in predalnike, ki so lahko v takšnih situacijah zelo praktična rešitev.

Da se boste v izrednih razmerah počutili čim boljše in bo vaše delo čim bolj učinkovito, pa ne pozabite tudi na vzdrževanje reda in čistoče v vaši domači pisarni, delo pa organizirajte na takšen način, da boste svoj prosti čas natančno ločili od svojega delovnika.

V primeru, da želite pomoč pri izbiri najbolj ustrezne opreme za vašo domačo pisarno, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@salonpohistva.si ali telefona 01 5005 194 in z veseljem vam bomo pomagali. 

Skupaj z vami ustvarjamo dom.